نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود
سرخط خبرها

تیم ملی امید در برزخ عجیب| وضعیت گنگ مهدوی‌کیا

  • کد خبر: ۷۶۹۸۵
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
تیم ملی امید در برزخ عجیب| وضعیت گنگ مهدوی‌کیا
زمان شروع‌به‌کار سرمربی تیم ملی امید، هنوز مشخص نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ انتصاب مهدی مهدوی‌کیا به‌عنوان سرمربی تیم ملی امید، یکی از چندین خبر مهم ماه‌های گذشته است که می‌تواند به سال‌ها ناکامی این تیم با این اسطوره و مربی ایرانی شاغل در تیم‌های پایه هامبورگ خاتمه دهد. مهدوی‌کیا که پیش‌از‌این توانسته است در آکادمی فوتبال خود به موفقیت‌های چشم گیری برسد، در رأس امور تیم ملی امید قرار می‌گیرد؛ ولی از حدود یک‌ماه گذشته که خبر حضور او در این تیم رسانه‌ای شده، هنوز اتفاق جدیدی رخ نداده است و باید تا حدود ۵۰ روز دیگر اسامی بازیکنان این تیم به AFC ارسال شود و درنهایت تیم ملی از پنجم تا نهم آبان در تاجیکستان برای صعود به مرحله نهایی تلاش کند.

 

میرشاد ماجدی، عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته جوانان، درباره وضعیت مهدوی‌کیا می‌گوید: از نظر ما او سرمربی تیم است و منتظریم که مجوز حضور او را از باشگاه فعلی‌اش یعنی هامبورگ بگیریم. بعید می‌دانم که هامبورگ مخالفت کند، چرا‌که بحث ملی مطرح است.


با‌این‌حال هنوز بحث حضور مهدوی‌کیا در تهران، عقد قرارداد و ارائه برنامه‌ها و اسامی نیازهایش روی هوا مانده و هیچ چیز مشخص نیست. این وضعیت در‌حالی است که تعطیلات لیگ فرصت مناسبی برای برگزاری اردو و شناسایی نفرات مناسب برای تشکیل این تیم بعد از حدود یک‌سال‌و‌نیم تعطیلی است، چرا‌که باید تا پنجم مهر اسامی نفرات نهایی به AFC ارسال شود.

 

امید‌های ایران در این مسابقات که حکم انتخابی و صعود به مرحله نهایی را دارد، با تاجیکستان، نپال و لبنان رو‌به‌رو می‌شوند که به میزبانی دوشنبه، پایتخت تاجیکستان، برگزار خواهد شد. تیم صدرنشین مستقیم به مرحله بعد صعود می‌کند و تیم دوم باید امیدوار به کسب یکی از ۴ سهمیه تیم‌های دوم گروه‌های یازده‌گانه باشد. مرحله نهایی این مسابقات که از سال‌۲۰۲۱ به تعویق افتاده است، ۱۱ تا ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ (یک تا ۱۹‌ژوئن‌۲۰۲۲) برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->